De Rabo Clubkas Campagne gaat weer van start! Van donderdag 29 september tot en met maandag 17 oktober stemmen de leden van Rabobank Utrechtse Heuvelrug op hun favoriete clubs. Deze stemmen zijn geld waard. Hoe meer stemmen een vereniging of stichting ontvangt, hoe hoger de bijdrage voor hun clubkas. Ook dit jaar verdelen de leden samen €100.000 onder maar liefst 135 deelnemende verenigingen uit de regio. Van muziek, toneel, tot scouting en sport, allerlei clubs doen mee. Ook geografisch gezien is er een brede spreiding van deelnemers.
De deelnemers aan de Clubkas Campagne zijn zich alvast aan het warmlopen voor de campagne. Op Twitter en Facebook verschijnen de eerste berichten van flyerende clubleden en oproepen om te stemmen. Een extra reden om de campagne stevig in te zetten, is dat dit jaar een extra bedrag van € 2.000,- wordt verdeeld onder de clubs met de meest originele acties om hun club onder de aandacht te brengen. Welke clubs hiervoor in aanmerking komen wordt bepaald door de adviseurs van de afdeling Marketing & Communicatie van Rabobank Utrechtse Heuvelrug, die op Twitter en Facebook de campagnes van de clubs nauwgezet in de gaten houden. Ook u kunt de ontwikkelingen rondom de Rabo Clubkas Campagne volgen op Twitter via @RabobankUHR en via de Facebookpagina ‘Rabo Clubkas Campagne UHR’. Praat mee op social media via #ClubkasUHR.
Tijdens de Finaleavond op 25 oktober wordt de uitslag van de Rabo Clubkas Campagne bekend gemaakt en horen de deelnemende clubs welk bedrag zij ontvangen. Vanwege het grote aantal clubs dat zich heeft ingeschreven, vindt deze feestelijke avond dit jaar plaats in het witte kerkje aan het Broeder- en Zusterplein in Zeist.
Foto’s : Migchel Dirksen (Directievoorzitter at Rabobank Utrechtse Heuvelrug) nodigt alle Rabobankleden uit te gaan stemmen! Gemaakt door Hans Lebbe/OogopDeBilt.nl